עמוד הבית תוכניות הרזיה לקראת החתונה

תוכניות הרזיה לקראת החתונה

תוכניות הרזיה לקראת החתונה

כל הכלות רוצות לרדת במשקל לפני החתונה. אם תחשבי על זה לרגע, הרי רצית לרדת במשקל גם לפני שהוא הציע לך, אבל עכשיו יש לך סיבה מיוחדת לעשות זאת. עכשיו יש לך מוטיבציה, את מוכנה לעשות הכל בשביל להראות הכי טוב שאפשר ביום הגדול שלך.

לא קל לבחור בתוכנית הדיאטה שהכי מתאימה לך. רוב הכלות (וגם האימאות שלהן) בוחרות בדרך ה"קלה" ונכנסות למשטר תזונתי קשוח חודש, חודשיים לפני החתונה. האופוריה שעופפת אותן לקראת הארוע המרגש משכיחה מהן את הרעב והסבל, הן מוכנות לעשות הכל ורק כדי שיוכלו להשתחל לשמלת חלומותיהן בקלות.

תגידי, את באמת חושבת שאת חייבת לסבול כדי לרדת במשקל? והרי את מכירה את כל חברותיך ובטח שמעת על עוד כמה נשואות טריות, שאומנם הגיעו לחתונה שדופות ורזות, אבל חודש אחרי, כבר עלו במשקל ולפעמים אפילו עם עוד קצת עודפים.

מעניין אותך לדעת איך את יכולה לרדת במשקל לפני החתונה ולהישאר רזה לתמיד? רוצה להיפטר מהקילוגרמים העודפים, להיכנס לשמלת חלומותייך ואולי אפילו לג'ינס מהתיכון? והכי חשוב – רוצה להישאר רזה גם אחרי החתונה?

זה אפשרי! את יכולה לרזות ולהתחטב לפני החתונה ולשמור על התוצאות לתמיד. כל מה שאת צריכה זה לסגל הרגלי אכילה חדשים ובריאים. שינוי ההרגלים הישנים, שמנעו ממך לרזות עד עכשיו, יביא לירידה במשקל ושמירה על התוצאות.

בקליניקה שלי אני עובדת עם כלות כבר מעל לשבע שנים. תוך כדי עבודתי פיתחתי שיטת הרזיה ייחודית, שתאפשר לכלות לרדת במשקל בהדרגה ובאופן הבריא ביותר לפני היום הגדול. אני מאמינה שלכל אחת מגיעה להראות הכי טוב שאפשר ביום חתונתה ובחייה בכלל. הדרך שלי תאפשר לך לצחוק על כל הדיאטות – אם תצמדי לתוכנית הפשוטה שלי לשינוי הרגלים.

כן, בזמן שחברות שלך מרעיבות את עצמן, את יכולה להמשיך לאכול ולרדת במשקל. העיקרון הבסיסי של השיטה שלי היא יצירת הרגלי תזונה חדשים ובריאים. כל אחת יכולה ללמוד איך לאכול נכון ובריא תוך שימוש עיקבי בשיטה הפשוטה הזו.

ביחד נבנה לך תוכנית אישית לקראת החתונה. תסגלי הרגלים חדשים שיתאימו לתקופה הלחוצה של לפני הארוע. תוכנית שמתחשבת בכל האירועים הנלווים ליום החתונה, בניהם טעימות באולם, מפגשים עם ההורים, מסיבות רווקות, שבת חתן ומה לא.

כחלק מהתוכנית, נשים דגש על אורח החיים היומיומי שלך. כל הימים הארוכים שבין עבודה לסידורים ולאירועים עשויים לגבות ממך מחיר יקר מאוד. שיכול להביא לעליה במשקל כתוצאה מחוסר ארגון היום, אכילה על הדרך, ולילות שלמים ללא שינה מהתרגשות ומלחץ, אינם מפתיעים.

הליווי שלי, העידוד, והמוטיבציה, יסיעו לך להשיל ממשקלך. הירידה במשקל תהיה הדרגתית, ונעימה. כך, שלא תצטרכי לפצוח בדיאטת "כאסח" על מנת להיכנס לשמלת חלומותיך והבונוס הנוסף הוא, שהמשקל יישמר גם אחרי החתונה.

אני אתן לך את הכלים התזונתיים הדרושים על מנת להצליח בדרך אל היעד, ועל מנת לשמר את התוצאה אליה הגעת גם לאחר החתונה. בנוסף במסגרת עבודתי עם מאמני הכושר המובילים בארץ, אוכל לסייע לך לשמור על כושר בתוכנית כוללת של אימונים לעיצוב וחיטוב, תוך תהליך הירידה במשקל.

 

התקשרו לקביעת פגישה!